Центр Сервісного Обслуговування РРО

ТОВ «ВІСТ +» є сертифікованим Центром Сервісного Обслуговування (ЦСО). У нас Ви можете як придбати торгове обладнання фірми виробника ІКС-МАРКЕТ (касові апарати, фіскальні реєстратори і ін), так і укласти договір на сервісне обслуговування даного обладнання в Києві та Київській області.

Ми пропонуємо в мінімальні терміни:

Поставка і підготовка до роботи:

  •  підбір обладнання відповідно до ваших завданнями.
  •  первісна настройка згідно параметрів замовника.
  •  введення в експлуатацію.
  •  настройка зв’язку з торговим обладнанням.
  •  настройка забезпечення зв’язку для передачі даних еквайєру.

Технічне обслуговування:

  •  періодична діагностика / перевірка РРО;
  •  консультування користувачів РРО, що знаходяться на обслуговуванні;
  •  програмування і налаштування обладнання в процесі експлуатації (товарних позицій, податкових груп, і т.п.);
  •  вирішення виниклих інцидентів;
  •  контроль своєчасної відправки даних еквайєру.

Документальне оформлення:

  •  підписання договору на технічне обслуговування місць РРО.
  •  надання документів пов’язаних з використанням РРО (акт введення в експлуатацію, довідка опломбування / розпломбування)
  •  надання необхідної інформації та документів для постановки РРО на облік в органах УКРІНФОРМ
  •  опломбування РРО, перевірка цілісності засобів контролю.
  •  зняття РРО з обліку.

Створення, впровадження, розширення облікових систем!

Реєстратори розрахункових операцій

Основна сфера застосування Реєстраторів розрахункових операцій (РРО) – це торгівля і сфера послуг для населення, де операції відбуваються з використанням готівки або особистих платіжних карт. Кожна операція (в тому числі повернення товару і грошей, внесення або вилучення готівки з каси) повинна бути проведена через РРО, а клієнту повинен видаватися фіскальний чек, що підтверджує факт прийняття оплати (або повернення грошей) і права його як покупця.

З 2017 року застосовувати реєстратори розрахункових операцій зобов’язані:

  •  Підприємства торгівлі та сфери послуг, що працюють на загальній системі оподаткування і приймають платежі готівкою або платіжними картами.
  •  Фізособи-підприємці, які працюють на єдиному податку (2-а і 3-я група), якщо їх річний оборот понад 1 млн. Грн.
  •  Підприємства та ФОП , які торгують підакцизними товарами (в т.ч. спиртними напоями, в число яких входить і пиво), незалежно від обороту.
  •  Будь-які підприємства та ФОП, які торгують “технічно складними побутовими товарами”, незалежно від обороту і організаційної форми
  •  Підприємства сфери послуг, якщо вони приймають оплати готівкою і платіжною карткою.

При цьому самі реєстратори потрібно належним чином “вводити в експлуатацію, проводити технічне обслуговування без порушення раніше скоєного належним чином опломбування реєстратора розрахункових операцій, ремонтувати реєстратори розрахункових операцій через центри сервісного обслуговування в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.” згідно Закону “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг від 06.07.1995 № 265/95-ВР.”. Самостійно підприємства, які не сертифіковані на даний вид діяльності, не можуть встановити і експлуатувати РРО.

Для використання РРО необхідно обов’язкове укладення договору з Центром Сервісного Обслуговування на його обслужіваніе.

Після укладання договору з ЦСО, згідно вимог чинного законодавства України, придбане РРО необхідно зареєструвати в органах УКРІНФОРМ, перевести у фіскальний режим роботи, виконати його персоналізацію та опломбувати.

Реєстрація РРО здійснюється в ГФС за основним місцем обліку суб’єкта господарювання як платника податків. Для реєстрації РРО необхідно надати наступний пакет документів (ПОРЯДОК реєстрації та використання РРО, які застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги) п.4 підрозділу 2 розділу 2):

  •  заяву про реєстрацію РРО за формою № 1-РРО;
  •  копію документа, що підтверджує факт покупки або іншого документа, що підтверджує право власності або користування РРО;
  •  копію документа на право власності або іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, де буде використовуватися РРО;
  •  копію паспорта (формуляра) РРО та копію паспорта модему (у разі застосування зовнішнього модему)
  •  копію договору підприємства з ЦСО про технічне обслуговування і ремонт РРО.

У разі відсутності підстав для відмови в реєстрації РРО (не пізніше двох робочих днів) резервується фіскальний номер РРО та видається довідка про резервування фіскального номера РРО. Ця довідка є дійсною протягом п’яти робочих днів з дати його видачі.

Протягом цих п’яти робочих днів, придбане РРО та довідка про резервування фіскального номера РРО передається в ЦСО для перекладу РРО у фіскальний режим роботи, персоналізації і опломбування РРО.

ЦСО передає суб’єкту господарювання акт введення в експлуатацію РРО та довідку про опломбування РРО.

Для завершення процедури реєстрації РРО суб’єкт господарювання, до закінчення терміну дії довідки про резервування фіскального номера, надає до контролюючого органу копію довідки про опломбування РРО та акт введення в експлуатацію РРО. У разі ненадання або несвоєчасного надання зазначених документів, довідка про резервування фіскального номера вважається недійсною, фіскальний номер скасовується датою резервування.
Після отримання належним чином оформлених документів (не пізніше наступного робочого дня) ДФС проводить реєстрацію РРО та надає суб’єкту господарювання реєстраційне посвідчення, яке засвідчує реєстрацію РРО.

 

Замовити обслуговування офісної інфраструктури

 

 

РЕКОМЕНДОВАНІ МАТЕРІАЛИ